• Lorem ipsum

Hoe bereik ik de klantenservice?
Op maandag t/m vrijdag zijn wij bereikbaar van 09:00 tot 18:00 uur en op zaterdag van 10:00 tot 17:00 uur, via: 085-1306878 of [email protected].

Hoe kan ik bestellen? 
Als u bij een product klikt op 'toevoegen aan winkelwagen' krijgt u een scherm te zien waarop u kunt kiezen voor 'bestellen' of 'verder winkelen'. Kiest u voor 'bestellen', dan komt u in uw winkelmandje terecht. Daar vindt u een overzicht van de door u geselecteerde artikelen en aantallen. Indien gewenst kunt u de aantallen nog wijzigen of producten verwijderen. Wilt u uw bestelling afronden? Klik dan op 'naar de kassa'. U komt nu op een pagina waar u eenvoudig uw gegevens kunt invullen, een verzend- en betaalmethode kunt selecteren en uw bestelling kunt controleren.

Kan ik betalen via bankoverschrijving? 
Dat kan. U kunt het bedrag overmaken naar Garden Interiors onder vermelding van uw ordernummer op bankrekeningnummer NL84ABNA0460378023. Wij verzenden de producten zodra het bedrag door ons is ontvangen, afhankelijk van de levertijd van het product.

Wat zijn de verzendkosten?
Bestellingen vanaf €195,- worden gratis bezorgd in Nederland en België.
Bestellingen onder €195,- worden voor €19,95 bezorgd in Nederland en België.
In sommige gevallen wijken de bezorgkosten af. Dit wordt bij het product aangegeven.

Hoe vraag ik een offerte aan?
U kunt een offerte aanvragen via [email protected] of 085-1306878. 

Kan ik zakelijk bestellen?
Zeker. Wij leveren onder andere aan beurzen, cafe’s, hotels, restaurants, sportscholen, winkels, kantines, campings, vergaderzalen, evenementen, sportclubs, kantoren, scholen, architectenbureaus, stylistes en projectinrichters. Door onze eigen import bieden wij de zakelijke markt zeer scherpe prijzen. Alle stoelen van het merk Siesta Exclusive zijn bijvoorbeeld zeer geschikt voor de zakelijke markt, zowel voor binnen als buiten. Door de hoge kwaliteit van het  kunststof zijn deze stoelen sterk, licht, krasvrij, uv-bestendig en onderhoudsvriendelijk. Bovendien hebben ze een grote draagkracht en zijn ze stapelbaar. Wij geven u graag een passend advies via [email protected] of 085-1306878.

Hebben jullie een showroom?
Wij hebben 7 locaties in Nederland waar u een gedeelte van onze collectie kunt bekijken: onze eigen winkel in Krommenie en de showrooms in Apeldoorn, Deventer, Lelystad, Vianen (N-B) en As in België. Voor meer informatie verwijzen wij u naar de pagina onze showrooms. Niet alle producten zijn in elke showroom aanwezig. Bij de beschrijving van het product staat waar u deze kunt bezichtigen. Staat er niets? Dan is het product niet aanwezig. Het kan tevens zijn dat een product in een andere kleur in de showroom staat.

Kan ik mijn producten zelf ophalen?
U kunt producten eventueel op afspraak komen ophalen. Mail uw verzoek naar [email protected]. Gelieve te vermelden wanneer u langs wilt komen en hoe laat, zodat het magazijn uw bestelling tijdig klaar kan zetten. Zonder afspraak kunt u helaas geen producten meenemen.

Hoe kan ik betalen?
Bij Garden Interiors kunt u gemakkelijk bestellen en veilig betalen via: iDeal, PayPal, Via, Mastercard, Bankoverschrijving, Bancontact, KBC, SOFORT Baning, Belfius, American Express, Giropay, Maestro. Aan sommige betaalmethoden zijn extra kosten verbonden. Deze worden bij het selecteren van de betaalmethode direct aangegeven.

Kan ik een afleverdatum kiezen? 
Zodra uw bestelling verwerkt en ingepakt is ontvangt u een e-mail met Track & Trace code waarmee u uw PostNL pakket kunt volgen. Track & Trace is helaas niet beschikbaar voor grote pakketten via PostNL of nog grotere verzendingen via DutchNed. DutchNed biedt u echter wel de mogelijkheid om, via e-mail, een afleverdatum en tijdsindicatie af te spreken. 

Wanneer ontvang ik mijn producten?
Na ontvangst van uw betaling verzenden wij de producten die op voorraad zijn zo spoedig mogelijk met PostNL. Bestellingen die voor 22:00 uur geplaatst en betaald zijn en waarvan alle producten op voorraad zijn worden dezelfde dag nog verstuurd, tenzij anders aangegeven. Indien u met bankoverschrijving betaalt verzenden wij de producten nadat het bedrag door ons is ontvangen.

De levertijd kan per product verschillen. Dit wordt aangegeven op de productpagina en in uw winkelwagen. De levertijd van uw bestelling wordt automatisch aangepast naar het product met de langste levertijd in de winkelwagen. Indien gewenst kunt u onze Klantenservice vragen naar de mogelijkheid tot deelleveringen.

Kan ik ruilen of retourneren?
Natuurlijk. Op de pagina retourneren of ruilen vindt u alle informatie. De retourkosten zijn voor uw eigen rekening.

Ik heb een verkeerd bezorgadres ingevuld?
Geeft u een foutief bezorgadres op, dan komt het pakket bij ons terug. Voor het opnieuw verzenden van uw bestelling brengen wij 14,95 in rekening. 

Heb ik garantie?
Ondanks onze hoge kwaliteitscontrole kan het voorkomen dat u niet tevreden bent over de geleverde producten. Wij verzoeken u dan contact op te nemen met de klantenservice, zodat we samen tot een passende oplossing kunnen komen. Garden Interiors hecht veel waarde aan de kwaliteit van onze producten en heeft daarom een garantieperiode van 2 jaar en op de producten van Taste 4 Seasons zelfs 5 jaar. Daarnaast geldt voor de meeste producten ook een fabrieksgarantie. Deze garanties doen niets af aan de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene moet doen wat men er redelijkerwijs van mag verwachten. 

Is mijn privacy gewaarborgd?
Garden Interiors heeft privacy hoog in het vaandel staan. Daarom zal Garden Interiors met uiterste zorg omgaan met de door ons ontvangen klantgegevens. Wij hanteren de volgende privacy policy en hebben maatregelen genomen voor het beschermen van persoonsgegevens conform de Wet bescherming persoonsgegevens (Wbp).  Uw gegevens zullen niet met derden worden gedeeld. Wij respecteren uw privacy en verwerken uw persoonsgegevens alleen voor het doel waarvoor u ze heeft verstrekt en in overeenstemming met de Wet bescherming persoonsgegevens en de Telecommunicatiewet.

Waar kan ik een klacht indienen?
Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft. Wij vragen u vriendelijk om uw klacht aan onze klantenservice door te geven. Dit kan per e-mail of reguliere post. Kantooradres Garden Interiors, Heiligeweg 61, 1561 DG Krommenie of telefonisch. Na ontvangst van uw klacht sturen wij u een bevestiging. Onze medewerkers zullen uw klacht zo snel mogelijk en binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden. We zorgen er graag voor dat de klacht naar ieders tevredenheid wordt opgelost. Mochten wij meer tijd nodig hebben om uw klacht op te lossen, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen. Mochten wij er samen niet uitkomen dan kunt u ook contact opnemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waarbij GardenInteriors is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om welke reden dan ook niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).