Contact

Klantenservice van Garden Interiors 

Wij zijn elke werkdag bereikbaar van 09:00 tot 21:00 en op zaterdag van 10:00 tot 17:00.

Telefoon: 085-1306878

WhatsApp: 06-45513310 

Of via de mail:Klantenservice@GardenInteriors.nl

Wij streven er naar uw vragen binnen 10 minuten te beantwoorden! 

Geen vraag is ons te gek

Heeft u een vraag over het plaatsen van een bestelling of de levering van uw producten? 

Wilt u een offerte aanvragen? Maar ook als u twijfelt over bijvoorbeeld de kleur en wilt u langskomen?

Bij Garden Interiors hebben we vakkundige collega’s die u graag adviseren in het maken van de juiste keuzes. 

Klantenservice@GardenInteriors.nl

Wij hebben een kleine Showroom.

U kunt alleen op afspraak onze producten geheel vrijblijvend bekijken en uittesten.

Laat ons weten voor welk product u wenst langs te komen, zodat u zeker weet dat die aanwezig is en om teleurstellingen te voorkomen.

Wenst u langs te komen? Mail of bel ons, U bent van harte welkom.

 

1 Veelgestelde Vragen
1.1 Hoe bereik ik het snelste de klantenservice?

Wij zijn elke werkdag bereikbaar van 09:00 tot 21:00 en op zaterdag van 10:00 tot 17:00.

Telefoon: 085-1306878

Telefoon/WhatsApp: 06-45513310

Of via de mail:Klantenservice@GardenInteriors.nl

Wij streven er naar uw vragen binnen 10 minuten te beantwoorden! 

 

1.2 Hoe kan ik bestellen?

Als u een artikel besteld heeft door op het "in winkelmandje" knop te klikken wordt u direct door verwezen naar uw winkelwagen. Hier vindt u een overzicht van de artikelen in de winkelwagen en bent u nog in de gelegenheid om de aantallen aan te passen. Als u een artikel wenst te verwijderen kunt u dit doen door op het kruisje helemaal rechts in de winkelwagen te klikken. Als u nog even verder wilt kijken bij ons op de site klik dan links onderin op "verder winkelen". 

Wilt u uw bestelling afronden, klik op het winkelmandje links boven in om naar de laatste stap te gaan in uw bestelproces. 

Hier kunt u al uw gegevens invullen in 1 veld en kunt u gemakkelijk en overzichtelijk uw bestelling afronden. In dit veld kunt u de volgende gegevens invullen: 

-Uw Factuur- en afleveradres.

-Uw gewenste betaalmethode.

-Uw bestelling afronden door op “Kopen” te klikken.

-Uw eventuele opmerkingen die relevant zijn voor de bestelling of aflevering.

 

1.3 Hoe vraag ik een offerte aan?

Gemakkelijk en snel een offerte!

Wenst u 8 producten of meer te bestellen?

Wilt u weten wat we op voorraad hebben en hoe snel we kunnen leveren? 

Mail: offerte@GardenInteriors.nl of bel 085-1306878

Whatsapp +31(0)6-45513310

Voor zowel de particuliere als de zakelijke markt kunnen wij de laagste prijzen offreren door onze eigen import. 

Of u nu op zoek bent naar nieuwe stoelen, parasols, tafels of lounge-sets voor uw tuin, terras, kantine of balkon, wij hebben voor elke buitenruimte het juiste meubilair.   

Wenst u langs te komen? U bent van harte welkom. Gelieve wel van te voren even een afspraak maken.

 

1.4 Kan ik zakelijk bestellen?

Dat is geen probleem, door eigen import hebben wij voor de zakelijke markt zeer scherpe prijzen. 99% van al onze  producten zijn zeer geschikt voor de zakelijke projectmarkt, zowel binnen- als buitenshuis. Neem onze collectie kunststofstoelen: ze zijn allen sterk, licht in gewicht, krasvrij, verkleuren niet in de zon, zijn makkelijk schoon te maken en zijn bovendien stapelbaar! De parasols van het Italiaanse design merk Scolaro: Voor Horeca en 5 jaar garantie!  

Wij voorzien u graag van advies. U kunt ons elke dag bereiken tussen 9 en 22 uur op 0031-(0)85-1306878  of mailen naar offerte@gardeninteriors.nl 

Wij leveren o.a. aan beurzen, cafe’s, hotels, restaurants, sportscholen, winkels, kantines, campings, vergaderzalen, evenementen, sportclubs, kantoren, scholen, architectenbureaus, stylistes en projectinrichters. 

Garden Interiors heeft tevens de laagste prijs garantie: 

Ergens anders goedkoper, wij doen graag een tegenvoorstel! 

 

 

1.5 Wanneer is jullie Showroom open ?

Wij hebben een kleine Showroom. U kunt alleen op afspraak onze producten geheel vrijblijvend bekijken en uittesten.  

Laat u wel even weten voor welk product u wenst te komen, zodat u zeker weet dat dit aanwezig is. We doen ons best om uw eventuele keuze zo snel mogelijk te leveren of gelijk mee te geven inclusief garantie en een goed gevoel! 

Langskomen? U bent van harte welkom.

1.6 Kan ik mijn producten zelf ophalen?

U kunt uw bestelde producten tijdens kantooruren opkomen halen bij ons magazijn in Lekkerkerk.

Alleen wel van te voren bij ons aanmelden wanneer u langskomt en hoe laat. Daar het magazijn uw bestelling van te voren kan klaar zetten. Er is helaas geen mogelijkheid onaangekondigd langs te komen en uw producten mee te nemen. Mocht u nog vragen hebben kunt u mailen op info@gardeninteriors.nl of bellen met 085-1306878.

 

1.7 Hoe kan ik betalen?

Bij Garden Interiors kunt u gemakkelijk bestellen en veilig betalen. u heeft de keuze uit de volgende mogelijkheden:

iDEAL

Op rekening

Vooruitbetaling

Achteraf betalen (Klarna) 

Paypal

Belfius 

Sofort 

Bankoverschrijving 

 

1.8 Kan ik zelf een afleveringsdatum kiezen?

Bij Garden Interiors is het mogelijk een afleverdatum te kiezen. Vermeld dit in het opmerkingen vak bij de winkelmand. Ook is avondlevering mogelijk! 

Het is wel belangrijk dat alles in de winkelwagen op voorraad is. en dus bij alle producten vermeld staat " Voor 22:00 besteld, morgen in huis".  Wanneer de producten van uw winkelwagen besteld en betaald zijn worden de producten direct naar u verzonden. U ontvangt op moet van verzending een track en traceerde zodat u uw pakket kunt volgen. 

1.9 Ik heb besteld. Wanneer krijg ik mijn producten?

Na de ontvangst van uw bestelling doen wij onze uiterste best om deze zo snel mogelijk te versturen. Bestellingen die voor 22:30 besteld zijn en waarvan alles op voorraad is worden de zelfde avond nog verstuurd. U ontvangt van ons een track en traceerde, zodat u uw bestelling kan volgen.

 

1.10 Kan ik retourneren of ruilen?

Daar doen we niet moeilijk over, om uw retour aanvraag snel en correct te verwerken willen wij u vragen om onze retour procedure te volgen in uw account. 

Uw inloggegevens zijn na het afronden van uw bestelling verstuurd naar het opgegeven e-mail adres. 

Kunt u het wachtwoord niet meer achterhalen dan kunt u een nieuw wachtwoord aanvragen.

1.11 Heb ik garantie om mijn bestelde producten?

Ondanks onze hoge kwaliteitscontrole kan het voorkomen dat bij levering uw bestelling beschadigt aankomt. Wij verzoeken u contact op te nemen met de klantenservice zodat wij tot een passende oplossing komen om het probleem op te lossen.

Garden Interiors hecht veel waarde aan de kwaliteit van onze producten. Garden Interiors heeft een een garantieperiode van 2 jaar. 

Voor alle producten die u bij ons koopt geldt sowieso de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene moet doen wat men er redelijkerwijs van mag verwachten. Verder geven wij voor alle producten een extra garantie tot 2 jaar. Daarnaast geldt voor de meeste producten ook een fabrieksgarantie. Deze garanties doen niets af aan de wettelijke garantie.

 

 

1.12 Hoe zit het met mijn Privacy?

Wij hanteren de volgende privacy policy en hebben maatregelen genomen voor het beschermen van persoonsgegevens conform de Wet bescherming persoonsgegevens (Wbp)

Garden Interiors heeft privacy hoog in het vaandel staan. Daarom zal Garden Interiors met uiterste zorg omgaan met de door ons ontvangen klantgegevens. Uw gegevens zullen niet met derden worden gedeeld. Wij respecteren uw privacy en verwerken uw persoonsgegevens alleen voor het doel waarvoor u ze heeft verstrekt en in overeenstemming met de Wet Bescherming Persoonsgegevens en de Telecommunicatiewet.

Indien u nog vragen heeft over onze privacy policy dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice.

1.13 Ik heb een klacht, waar kan ik die indienen?

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over onze dienstverlening zoals u die ervaren heeft. 

Maar wij lossen deze graag zo snel mogelijk voor u op. 

Wij u zo vriendelijk zijn om uw klacht aan de klantenservice door te geven?

Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch. Onze medewerkers van de klantenservice zullen uw klacht bekijken en zorgen dat de klacht naar ieders tevredenheid wordt opgelost.

Garden Interiors kantooradres:

Parkstraat 6 

1506wd Zaandam 

Telefoon: 085-1306878 

klantenservice@GardenInteriors.nl

Na ontvangst van uw klacht krijgt u van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht zo snel mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mochten wij meer tijd nodig hebben om uw klacht op te lossen, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.


Mochten wij er samen niet uitkomen en u dit niet op prijs stelt, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waarbij GardenInteriors is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).