Contact

Klantenservice van Garden Interiors 

Wij zijn elke werkdag bereikbaar van 09:00u tot 21:00u en op zaterdag van 10:00u tot 17:00u.

Telefoon: 085-1306878

WhatsApp: 06-45513310 

Of via de mail:[email protected]

Wij streven ernaar uw vragen binnen 10 minuten te beantwoorden! 

Geen vraag is ons te gek

Heeft u een vraag over het plaatsen van een bestelling of de levering van uw producten? 

Wilt u een offerte aanvragen? Of twijfelt u bijvoorbeeld over de kleur en wilt u langskomen?

Neem contact op! 

Bij Garden Interiors hebben we vakkundige collega’s die u graag adviseren bij het maken van de juiste keuzes. 

[email protected]

Wij hebben een diverse Showrooms in Nederland.

U kunt alleen op afspraak onze producten geheel vrijblijvend bekijken en uittesten.

Laat ons weten voor welk product u langs wenst te komen, zodat u zeker weet dat het aanwezig is en om teleurstellingen te voorkomen.

Wenst u langs te komen? Mail of bel ons, U bent van harte welkom.

 

1 Veelgestelde Vragen
1.1 Hoe bereik ik het snelste de klantenservice?

Wij zijn elke werkdag bereikbaar van 09:00u tot 21:00u en op zaterdag van 10:00u tot 17:00u.

Telefoon: 085-1306878

Telefoon/WhatsApp: 06-45513310

Of via de mail:[email protected]

Wij streven er naar uw vragen binnen 10 minuten te beantwoorden! 

 

1.2 Hoe kan ik bestellen?

Als u een artikel besteld heeft door op "in winkelmandje" te klikken wordt u direct doorverwezen naar uw winkelwagen. Hier vindt u een overzicht van de artikelen in de winkelwagen en bent u nog in de gelegenheid om de aantallen aan te passen. Dit doet u door het pijltje achter het aantal aan te klikken en het gewenste aantal aan te klikken. Als u een artikel wilt verwijderen, kunt u dit doen door op het kruisje helemaal rechts achter het artikel te klikken. Als u nog even verder wilt kijken bij ons op de site klik dan links onderin op "verder winkelen". 

Wilt u uw bestelling afronden, klik op het winkelmandje links boven in om naar de laatste stap te gaan in uw bestelproces. 

Hier kunt u al uw gegevens invullen in 1 veld en kunt u gemakkelijk en overzichtelijk uw bestelling afronden. In dit veld kunt u de volgende gegevens invullen: 

-Uw Factuur- en afleveradres.

-Uw gewenste betaalmethode.

-Uw bestelling afronden door op “Kopen” te klikken.

-Uw eventuele opmerkingen die relevant zijn voor de bestelling of aflevering.

 

1.3 Hoe vraag ik een offerte aan?

Gemakkelijk en snel een offerte!

Wenst u 8 producten of meer te bestellen?

Wilt u weten wat we op voorraad hebben en hoe snel we kunnen leveren? 

Mail: [email protected] of bel 085-1306878

Whatsapp +31(0)6-45513310

Voor zowel de particuliere als de zakelijke markt kunnen wij de laagste prijzen offreren door onze eigen import. 

Of u nu op zoek bent naar nieuwe stoelen, parasols, tafels of lounge-sets voor uw tuin, terras, kantine of balkon, wij hebben voor elke buitenruimte het juiste meubilair.   

Wenst u langs te komen? U bent van harte welkom. Gelieve wel van te voren even een afspraak maken via [email protected] of bel 085-1306878

 

1.4 Kan ik zakelijk bestellen?

Dat is geen probleem, door eigen import hebben wij voor de zakelijke markt zeer scherpe prijzen. 99% van al onze  producten zijn zeer geschikt voor de zakelijke projectmarkt, zowel binnen- als buitenshuis. Neem onze collectie kunststofstoelen: ze zijn allen sterk, licht in gewicht, krasvrij, verkleuren niet in de zon, zijn makkelijk schoon te maken en zijn bovendien stapelbaar! De parasols, tuinstoelen en loungesets van het Nederlandse design merk Taste by 4Seasons hebben een garantie van 5 jaar!  

Wij voorzien u graag van advies. U kunt ons elke dag bereiken tussen 09.00u en 22.00u op 0031-(0)85-1306878 of mailen naar [email protected] 

Wij leveren o.a. aan beurzen, cafe’s, hotels, restaurants, sportscholen, winkels, kantines, campings, vergaderzalen, evenementen, sportclubs, kantoren, scholen, architectenbureaus, stylistes en projectinrichters. 

Garden Interiors heeft tevens de laagste prijs garantie: 

Ergens anders goedkoper, wij doen graag een tegenvoorstel! 

 

 

1.5 Wanneer is jullie Showroom open ?

Wij hebben een kleine Showroom. U kunt alleen op afspraak onze producten geheel vrijblijvend bekijken en uittesten.  

Laat u wel even weten voor welk product u wenst te komen, zodat u zeker weet dat het aanwezig is. We doen ons best om uw eventuele keuze zo snel mogelijk te leveren of gelijk mee te geven inclusief garantie en een goed gevoel! 

Langskomen? U bent van harte welkom. 

Maak een afspraak via [email protected] of bel met 085-1306878.

1.6 Kan ik mijn producten zelf ophalen?

U kunt uw bestelde producten tijdens kantooruren opkomen halen bij ons magazijn in Lekkerkerk.

Laat ons van tevoren even weten wanneer u langs komt en hoe laat. Dan kunnen wij zorgen dat uw bestelling klaar staat. Er is helaas geen mogelijkheid onaangekondigd langs te komen en uw producten mee te nemen. Mocht u vragen hebben over het zelf ophalen van de producten? Mail dan naar [email protected] of bel met 085-1306878.

1.7 Hoe kan ik betalen?

Bij Garden Interiors kunt u gemakkelijk bestellen en veilig betalen. U heeft de keuze uit de volgende mogelijkheden:

iDEAL

Op rekening

Vooruitbetaling

Achteraf betalen

PayPal

Belfius 

Sofort 

Bankoverschrijving 

 

1.8 Kan ik zelf een afleveringsdatum kiezen?

Bij Garden Interiors is het mogelijk een afleverdatum te kiezen. Vermeld dit in het opmerkingen vak bij de winkelmand. Ook is avondlevering mogelijk! 

Het is wel belangrijk dat alles in de winkelwagen op voorraad is. Dat kunt u zien aan de vermelding "Voor 22:00 besteld, morgen in huis" bij het product. Wanneer de producten van uw winkelwagen besteld en betaald zijn worden de producten direct naar u verzonden. U ontvangt op het moment van verzending een track- en tracecode zodat u uw levering kunt volgen.

1.9 Ik heb besteld. Wanneer krijg ik mijn producten?

Na de ontvangst van uw bestelling doen wij ons uiterste best om deze zo snel mogelijk te versturen. Bestellingen die voor 22:00u besteld zijn en waarvan alles op voorraad is worden dezelfde avond nog verstuurd. U ontvangt van ons een track en tracecode, zodat u uw bestelling kunt volgen.

 

1.10 Kan ik retourneren of ruilen?

Daar doen we niet moeilijk over. Om uw retouraanvraag snel en correct te verwerken, willen wij u vragen om onze retourprocedure te volgen in uw account. 

Uw inloggegevens zijn na het afronden van uw bestelling verstuurd naar het opgegeven e-mail adres. 

Kunt u het wachtwoord niet meer achterhalen dan kunt u een nieuw wachtwoord aanvragen.

1.11 Heb ik garantie om mijn bestelde producten?

Ondanks onze hoge kwaliteitscontrole kan het voorkomen dat u niet tevreden bent over de geleverde producten of uw bestelling beschadigd aangekomen is. Wij verzoeken u contact op te nemen met de klantenservice zodat wij tot een passende oplossing kunnen komen om het probleem op te lossen.

Garden Interiors hecht veel waarde aan de kwaliteit van zijn producten. Garden Interiors heeft een garantieperiode van 2 jaar. 

Voor alle producten die u bij ons koopt geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene moet doen wat men er redelijkerwijs van mag verwachten. Daarnaast geldt voor de meeste producten ook een fabrieksgarantie. Deze garanties doen niets af aan de wettelijke garantie.

 

 

1.12 Hoe zit het met mijn Privacy?

Wij hanteren de volgende privacy policy en hebben maatregelen genomen voor het beschermen van persoonsgegevens conform de Wet bescherming persoonsgegevens (Wbp).

Garden Interiors heeft privacy hoog in het vaandel staan. Daarom zal Garden Interiors met uiterste zorg omgaan met de door ons ontvangen klantgegevens. Uw gegevens zullen niet met derden worden gedeeld. Wij respecteren uw privacy en verwerken uw persoonsgegevens alleen voor het doel waarvoor u ze heeft verstrekt en in overeenstemming met de Wet Bescherming Persoonsgegevens en de Telecommunicatiewet.

Indien u nog vragen heeft over onze privacy policy dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice.

1.13 Ik heb een klacht, waar kan ik die indienen?

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over onze dienstverlening zoals u die ervaren heeft. 

Natuurlijk lossen wij het probleem graag zo snel mogelijk op.

Wilt u zo vriendelijk zijn om uw klacht aan de klantenservice door te geven?

Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch. Onze medewerkers van de klantenservice zullen uw klacht bekijken en zorgen dat de klacht naar ieders tevredenheid wordt opgelost.

Garden Interiors kantooradres:

Parkstraat 6 

1506 WD Zaandam 

Telefoon: 085-1306878 

[email protected]

Na ontvangst van uw klacht krijgt u van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht zo snel mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mochten wij meer tijd nodig hebben om uw klacht op te lossen, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.


Mochten wij er samen niet uitkomen dan kunt u ook contact opnemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waarbij GardenInteriors is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om welke reden dan ook niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).