• Alle producten zijn toegevoegd aan uw winkelmandje.

Heeft u een klacht?

Heeft u een klacht? Laat het ons weten.

We lossen het zo snel mogelijk voor u op. Wij zullen uw uw klacht met zorgvuldigheid in behandeling nemen en met u overleggen hoe we de situatie naar ieders tevredenheid kunnen oplossen.

Na ontvangst van uw klacht krijgt u van ons een bevestiging. Binnen 14 dagen mag u van ons een antwoord verwachten, maar in de regel krijgt u binnen 24 uur antwoord.

U kunt uw klachten kenbaar maken door ons te mailen op: klantenservice@GardenInteriors.nl of te bellen op 085-1306878.

Schrijven kan ook:

Garden Interiors Parkstraat 6 1506 wd Zaandam. 

Mocht u ondanks al onze inzet en de door ons aangedragen oplossingen niet tevreden zijn met de afhandeling en door ons gekozen oplossing van de klacht, dan zijn voor u nog steeds vervolgstappen mogelijk.

Graag verwijzen we u dan naar de geschillencommissie van de Stichting Webshop Keurmerk.